Pentru aceea dintre Dumneavoastra care nu aveti un contract incheiat cu firma noastra va oferim depanarea
echipamentelor la sediu / domiciliu. Puteti apela la serviciile noastre de depanare pentru o gama larga de probleme
hardware, software sau retelistica.

Cum lucram?
- Problemele pot fi anuntate prin telefon sau email si trebuie detaliate;
- Trebuie comunicate numele persoanei / societatii, adresa si un numar de telefon de contact;
- In cazul in care solutia poate fi comunicata telefonic sau prin email acest lucru se va realiza GRATUIT;
- Daca este necesar, unul din specialistii nostri se va deplasa la sediul / domiciliul Dumneavoastra.

Interventia la sediu / domiciliu include:

  • Constatarea: identificarea componentei defecte, in cazul in care este o defectiune hardware sau a produsului software care a generat problema;
  • Reparatia: daca una sau mai multe componente hardware au fost diagnosticate ca defecte acestea vor fi inlocuite (de la beneficiar sau din stocul propriu) – daca problemele au fost generate de un produs software va fi realizata stabilizarea sistemului pe cat posibil fara reinstalarea sistemului de operare (operatie de durata si care necesita si backup-ul informatiilor existente). In cazul in care defectiunea a fost majora si a avut ca rezultat pierderea datelor se va incerca recuperarea acestora fara garantia ca operatia va reusi sau ca datele recuperate vor fi integral aceleasi cu cele dinaintea avariei;
  • Testarea: sistemul va fi testat in noua configuratie hardware, daca s-au inlocuit componente, sau software dupa eliminarea erorilor si stabilizarea acestuia.

Costul unei astfel de interventii este de 15 pentru prima ora si 10 pentru celelalte. Preturile de mai sus nu includ TVA si sunt valabile DOAR pentru societati comerciale de pe raza municipiuliu Bucuresti.